זוכה פרס התעשיה 2015, אלי כהן, מנכ"ל תרמוקיר

נוסף על שור יקבלו את הפרס בחודש ינואר הקרוב גם מנכ"ל תרמוקיר, אלי כהן; מנכ"ל SDC, ברוך גליק; מנכ"ל אוניפארם, זבולון תומר; ומנכ"ל תחנת הקמח שטיבל, ברוך תורג'מן

מקור: אתר ׳גלובס׳, 6/11/2015

5 מנכ"לים של חברות תעשייתיות יקבלו את פרס התעשייה לשנת 2015 – כך החליטה בימים האחרונים ועדת הפרס של התאחדות התעשיינים, בראשות התעשיין דן פרופר.

עם מקבלי הפרס נמנה מנכ"ל תנובהאריק שור. תנובה ספגה בשנים האחרונות ביקורת ציבורית חריפה על יוקר המחיה ועל מחיר הקוטג' – ונמכרה בחודש מארס השנה לברייט פוד הסינית.

פרס התעשייה – שאותו מעניקה התאחדות התעשיינים מדי שנה – נחשב יוקרתי ביותר. נוסף על שור יקבלו אותו בחודש ינואר הקרוב גם מנכ"ל תרמוקיר, אלי כהן; מנכ"ל SDC, ברוך גליק; מנכ"ל אוניפארם, זבולון תומר; ומנכ"ל תחנת הקמח שטיבל, ברוך תורג'מן.

נוסף על פרופר היו חברים בוועדת הפרס גם התעשיינים אורי יהודאי, מנכ"ל פרוטרום; ליאור לוי, מנכ"ל ביסקול; ונורית הראל, מנכ"לית משותפת בד"ר פישר. בוועדה חברים גם יו"ר מכון היצוא, רמזי גבאי; והמשנה לשעבר של נגיד בנק ישראל, צבי אקשטיין.

גורמים בהתאחדות התעשיינים דחו היום (ג') ביקורת שלפיה הפרס ניתן למנכ"לים שכירים של חברות תעשייתיות. אלה ציינו כי גם בשנים קודמות הוענקו פרסי תעשייה למנכ"לים שכירים במשק – ולא רק ליזמים שייסדו מפעלים תעשייתיים מצליחים.

מדובר בפרס שניתן על הישגים מיוחדים או על פעילות מצטיינת בתחום העיסוק של תעשיינים, קידום וגילוי של יוזמות ופיתוח תעשייתי. הפרס, כך צוין באתר ההתאחדות, נועד להוות אמצעי למתן הכרה ציבורית למנהלים מצטיינים ולעודד ניהול תעשייתי יעיל, מתקדם וחדשני.

לפרס זה זכאים מנכ"לים או בעלי תפקידים בכירים בחברה תעשייתית, יושבי-ראש של מועצות מנהלים – וזאת בתנאי שכיהנו בתפקידם במשך 3 שנים לפחות.

בין השאר, בעבר קיבלו את הפרס ארז ויגודמן, אז מנכ"ל ונשיא קבוצת שטראוס; יו"ר אלביט מערכות, מיקי פדרמן; ואורי יהודאי מפרוטרום.

לצפייה במודעת הזכייה